Bokstäver, bokstäver......

Min dotter, Stella, ser till att jag inte ska vara sysslolös mellan varven :-) ibland tror jag hon känner halva sverige...alla dessa, plus en hög jag inte fotat, har genom henne blivit beställda i sörmland. Dessa bokstäver säljer jag till ett pris av 130:-/st inkl.frakt. Frakten blir lite högre vid flera bokstäver i samma paket. Jag köper bokstäverna själv så det är alldelens beroende på om butiken har dem hemma som jag tar upp beställning...tyvärr försvinner alltid de vanligaste bokstäverna först och sen kan det dröja många veckor innan de kommer in igen. Har du inte bråttom så.. :-)
 
 

Kommentarer
Postat av: Mari

Hej!
Jag skulle jättegärna vilja beställa en textad bokstav av dig. Säljer du såna fortfarande?

mvh Mari

Svar: Hej! Ledsen att jag tittar in här så sällan. Ser att du mailat i november. Om du fortfarande är intresserad, maila mig på [email protected]. Mvh / Mia
textadeting.blogg.se

2014-12-27 @ 00:24:27
Postat av: Anonym

Hej
Jag skulle gärna vilja beställa av dig. Gör du sina fortfarande? Du når mig på [email protected]
Mvh Matilda

2015-01-25 @ 20:41:54
Postat av: Anonym

Hej!
Jag skulle gärna beställa 3 bokstäver. Mejla mig på [email protected]

Mvh Kajsa Gyllesten

2015-01-25 @ 20:45:45
Postat av: Anonym

Hej:) jag är intresserad och beställa bokstäver. Mejla mig gärna på [email protected]

2015-01-25 @ 21:19:18
Postat av: Anonym

Hej! Jag skulle gärna vilja beställa 3 bokstäver. Mejla mig på [email protected]
mvh/sharmi

2015-01-25 @ 21:52:16
Postat av: Anonym

Hej. Maila mig på [email protected] så vill jag gärna beställa:)

2015-01-25 @ 22:26:31
Postat av: Anonym

Underbart fina! Intresserad av en beställning. Maila mig gärna på [email protected]

2015-01-25 @ 22:49:35
Postat av: Anonym

Hej skulle gärna vilja beställa 2 st bokstäver av dig du kan väl höra av dig Med vänlig hälsning, emma

2016-02-11 @ 12:34:03
Postat av: Hej! Vill gärna beställa av dig kan du maila mig på [email protected] hur stor är varje bokstav ungefär?

Hej jag vill gärna beställa kan du maila mig? Hur stor är varje bokstav?

2017-03-11 @ 14:31:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0